Seungri's Twitter Update: "I'm going to OOOO" (130109) [PHOTO]

Shared by on January 9, 2013  

ooooo

Source: @ForvictoRi/ seungriseyo @instagam.com

Note: I would assume that "OOOO" means "Osaka", since Big Bang has their final Japanese tour stop in Osaka on January 12th and 13th. (~Kimmi/VIP4Daesung)

Under: , Instagram, Photos, Seungri, Twitter

  • Guest

    I LOVE YOU SEUNGRI!!

  • Rizkiyah S. Anggraini

    Can I follow with you? LOL :)

  • Sunny Lee

    Omg Ri in a private jet now!?! He's going where?...And he's sitting in one of the pilot's seats...how...wha...uhhh.. O_o
    LOL this boy's connections never cease to amaze me! Soon he'll be telling us he got a pilot's liscense.

    • Guest

      I keep thinking about the 'OOOO'...could it be that it's a 4-letter place-name like 'Jeju'? Hmm...Seungri being mysterious...it's so unlike him! Makes me even more curious! lol

    • VVVIP

      singer, mc, model, actor, ceo, next on the list is pilot? Oh I forgot one more, Panda :)

      • Sunny Lee

        Haha yeh, Ri can do it all! Even dancing, choreography, variety...The last one you mentioned is my favourite :P

      • dragonleader

        you forget to put stalker...one of his best and sweet ability hahaha

  • http://twitter.com/IBDSNG Blissia

    In what language? Why are you making us guess in a different language pabo

  • KIKI

    lollllll gooo my dear, go to OOOO, and wherever that may be, have a wonderful time and always keep smiling. :) your smile and your tweets bring happiness to a lot of fans and also your members. pandabearrrr!! :D

  • http://twitter.com/KwonJiimey kwonjiimey

    private jet....
    i hope u come to my home
    :lol

  • vipanda :)

    i can't tell if he's trying to say i'm going TOOOOO~" but added the extra space or "OOOOO SAKA" since they have a concert there in a few days haha

  • http://twitter.com/adri_adrienne ♛adRiana 아드리아나♛

    Have a safe flight to OOOO dear SeungRi =)
    are u the pilot? kkk

  • xingmiao

    "OOOO" 4 letters,okay~definitely not TAIWAN..ㅠㅠ

  • https://twitter.com/#!/elanieyzww xx

    OOOO = おうさか? sounds legit tho. indeed a mind blowing. Riri on private jet? and on pilot seat? Panda never fail to impress me. Seungri is the best

  • shaone21@hotmail.com

    panda sures know how to make people curious,anyway,take care Seungri,aand have a safe flight :)

  • Truedream1988

    have fun whatever u go our panda ~~ haha ~~ <33

  • shelicious

    they have a private jet TT__TT i wanna go too </3

  • florizza

    I bet the pilot took this picture for him. :P What a cutie!!

  • mizskullzzz

    maknae is trying to fly the plane? awesome

  • https://twitter.com/kechiklalala Choi Seung Hyun

    Wow! So how they gonna rest? They got GDA on 15th and 16th in Malaysia? OMG, boys don't forget to get some rest! We love you!

    • Donadieyla©

      only GD will be attending the GDA. the rest are not. I'm sure they'll have some time to rest. Let's hope so. =)

      • https://twitter.com/kechiklalala Choi Seung Hyun

        yeah ! Gd Fighting !

  • caitlin

    THIS SWEET GUY IS A CEO IN THE MAKING! HE'S MAKING LOTS ANT LOTS OF CONNECTIONS IN THE BIZ WORLD! GOODLUCK!

  • http://www.youtube.com/user/KwonJiYongVEVO GDForPresident

    Nice Seungri :) Hope u have fun!

  • GisseleN

    Pilot Ri??! I almost believe that SeungRi can do anything so if one day he will have a pilot license I will not surprise!

  • http://www.facebook.com/melany.menesez MelaNy MeNesez

    This awesome boy I love him!

  • T.A.

    Nice jet! :D

  • http://www.facebook.com/mesmer.eyes.ed Myra Gahid

    Nice pic dearest maknae! You should be alert about your journey to Osaka. <3 BB