Big Show 2012 Coming Soon! [PHOTO]

Shared by on December 3, 2011  

Spotted at the YG Family Concert:

Source: @bb_v_vip

Under: , , Photos

  • Anamari

    KYAAAAAA!!! 

    I wanna go to korea so baad!

  • http://www.bigbangupdates.com/ VIP4Daesung

    OMGD! THIS IS WHAT I WAS WAITING FOR...THIS...YES....LIFE IS NOW FOREVER AMAZING...I CANNOT BELIEVE IT FINALLY WAS ANNOUNCED! YES! BIG BANG BACK AND BETTER THEN EVER FOR 2012!!!

  • http://twitter.com/vipdolphin SiSiDol

    OH Mhai Ghad!!!!

  • http://twitter.com/09theyglover shengie ( 쉴라 ) ;p

    Feels HEAVEN.. God.. Be waiting for you boys....

  • Anamari

    KYAAAAAA!!! 

    I wanna go to korea so baad!

  • VIP4Daesung

    OMGD! THIS IS WHAT I WAS WAITING FOR...THIS...YES....LIFE IS NOW FOREVER AMAZING...I CANNOT BELIEVE IT FINALLY WAS ANNOUNCED! YES! BIG BANG BACK AND BETTER THEN EVER FOR 2012!!!

  • http://twitter.com/vipdolphin SiSiDol

    OH Mhai Ghad!!!!

  • http://twitter.com/09theyglover shengie ( 쉴라 ) ;D

    Feels HEAVEN.. God.. Be waiting for you boys....

  • QjQjpanda

    wow so I will go go go !! 

  • http://twitter.com/YGLcrazyxcami OH YOU CAME?

    yes o/ i really hope I can go this time ToT

  • http://twitter.com/QjQjpanda Phung Van

    wow so I will go go go !! 

  • http://twitter.com/YGLcrazyxcami YGLcrazyxcami

    yes \o/ i really hope I can go this time ToT

  • morebb21

    cant wait!!!!

  • morebb21

    cant wait!!!!

  • Shortlegoppa

    I really wanna go this year!!
    I've been planing to go for 3 years now, but every year the show is held when 
    my school starts TT 

  • http://www.facebook.com/people/Tsubasa-Yuzuri/1843903106 Tsubasa Yuzuri

    YAAAAAYYYYY BIGBANG BIGSHOW 2012 !!!!!! CAN'T WAIT!!!!!!! I CAN SENSE BIGBANG WILL GROW MUCH BIGGER ON 2012 !!!!!

  • QjQjpanda

    I suddenly CRY why why why !!

  • EMY_NJI

    HELL YEAH!!!!!!! FINALLY MY DREAM OF SEEING BIG BANG ON A CONCERT WILL COME TRUE!!!!!!!!!!!!!!! X'D!!!!

  • Shortlegoppa

    I really wanna go this year!!
    I've been planing to go for 3 years now, but every year the show is held when 
    my school starts TT 

  • http://www.facebook.com/people/Tsubasa-Yuzuri/1843903106 Tsubasa Yuzuri

    YAAAAAYYYYY BIGBANG BIGSHOW 2012 !!!!!! CAN'T WAIT!!!!!!! I CAN SENSE BIGBANG WILL GROW MUCH BIGGER ON 2012 !!!!!

  • http://twitter.com/QjQjpanda Phung Van

    I suddenly CRY why why why !!

  • EMY_NJI

    HELL YEAH!!!!!!! FINALLY MY DREAM OF SEEING BIG BANG ON A CONCERT WILL COME TRUE!!!!!!!!!!!!!!! X'D!!!!

  • hanana1990

    OHHH...MY....GAWD!!!!!!  T_T sob sob
    BIG BANG FIGHTING

  • hanana

    OHHH...MY....GAWD!!!!!!  T_T sob sob
    BIG BANG FIGHTING

  • dna87

    OMG!!! They need to announce the date ASAP!!! I need to take holidays so I can go to Korea for this!!!!! Kyyaaaaaa can't wait!!!!

  • dna87

    OMG!!! They need to announce the date ASAP!!! I need to take holidays so I can go to Korea for this!!!!! Kyyaaaaaa can't wait!!!!

  • http://twitter.com/MaggieBuena Maggie Buena

    omg .. many this day is just amazing . ygfamcon , oh yeah mv, pictures of bigbang as 5 , and this .. THIS .. awwww .. i wanna be in korea

  • http://twitter.com/MaggieBuena Maggie Buena

    omg .. many this day is just amazing . ygfamcon , oh yeah mv, pictures of bigbang as 5 , and this .. THIS .. awwww .. i wanna be in korea

  • http://www.facebook.com/alwayswendy Wendy Fong

    when is it though?

  • lana-fortes

    I WANNA LIVE IN KOREA SO BAD!! lol

  • http://www.facebook.com/alwayswendy Wendy Fong

    when is it though?

  • lana-fortes

    I WANNA LIVE IN KOREA SO BAD!! lol

  • http://twitter.com/seungriyaaa Eunice ★彡

    OH MY GOD. YG SURE LOVES US BY SHOWERING US WITH SUCH GOOD NEWS THIS DECEMBER!!!!

  • forsake_me

    OH MY GOD!! more good news everyday. dec is good!!

  • VIPLUNATIC

    SOMEBODY PLEASE FLY ME TO SEOUL

  • http://twitter.com/seungriyaaa baramji~ ♥

    OH MY GOD. YG SURE LOVES US BY SHOWERING US WITH SUCH GOOD NEWS THIS DECEMBER!!!!

  • forsake_me

    OH MY GOD!! more good news everyday. dec is good!!

  • VIPLUNATIC

    SOMEBODY PLEASE FLY ME TO SEOUL

  • http://twitter.com/itsmeeNayumi Nayumi Grace Flores

    omg when is THIS......

  • http://twitter.com/itsmeeNayumi Nayumi Grace Flores

    omg when is THIS......

  • http://twitter.com/Phattarawadee_J i am VIP’

    Yeah!!!!!!! BigBangggggggggg!!!

  • http://twitter.com/Phattarawadee_J i am VIP’

    Yeah!!!!!!! BigBangggggggggg!!!

  • http://tamaraaa.tumblr.com/ Tamara Tran

    *heart attack.
    THANK YOU YG!!!!! 
    NOW GIVE US A BIG SHOW WORLD TOUR!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • sorrow

      yeah totally agree. even though I'm super happy about this, I still feel sad 'cause I know that I won't be able to attend it, because it's in Korea and tadaaa I live in Europe and I don't have that kind of money to travel to Korea >.< come on YG, just arrange the world tour and we'll all be happy, okay?

  • http://tamaraaa.tumblr.com/ Tamara Tran

    *heart attack.
    THANK YOU YG!!!!! 
    NOW GIVE US A BIG SHOW WORLD TOUR!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • mizskullzzz

    this December is like heaven to us VIPz...so many good news about BIGBANG coming back together as 5 and it seems all d black clouds surrounding BIGBANG have gone...
    it will be awesome if BIGBANG make their comeback during 2012 BIGBANG BigShow like they did this year...
    BIGBANG fighting!!!!!!!!!

  • mizskullzzz

    this December is like heaven to us VIPz...so many good news about BIGBANG coming back together as 5 and it seems all d black clouds surrounding BIGBANG have gone...
    it will be awesome if BIGBANG make their comeback during 2012 BIGBANG BigShow like they did this year...
    BIGBANG fighting!!!!!!!!!

  • sorrow

    yeah totally agree. even though I'm super happy about this, I still feel sad 'cause I know that I won't be able to attend it, because it's in Korea and tadaaa I live in Europe and I don't have that kind of money to travel to Korea >.< come on YG, just arrange the world tour and we'll all be happy, okay?

  • http://www.facebook.com/people/Tweeb-Jy/1016330186 Tweeb Jy

    one day....one day i'll be able to go someday -_____-

    • TotobearTop

      Oh yes, that's our dream. Seeing Big Bang performing live is on top of my wishlist...

  • http://www.facebook.com/people/Tweeb-Jy/1016330186 Tweeb Jy

    one day....one day i'll be able to go someday -_____-

  • http://www.tumblr.com/blog/cshtabitop tshidi

    To a city near you??? :)...

  • BB4ever

    OMG!!! My dream come true. BIGSHOW 2012 I'm coming!!!

  • http://tshidi.tumblr.com tshidi

    To a city near you??? :)...

  • BB4ever

    OMG!!! My dream come true. BIGSHOW 2012 I'm coming!!!

  • http://twitter.com/J0J0_91 Jo ❤

    Who else is excited for this concert?? ^^

  • http://twitter.com/J0J0_91 Jo

    Who else is excited for this concert?? ^^

  • EelingVIP

    This is really exciting !! Today is a great day, too many surprises :')

  • EelingVIP

    This is really exciting !! Today is a great day, too many surprises :')

  • lovebb

    kyahhhhhh...!!!!!korean fans your so lucky...i really wanna see them too..bb please come meet me now!!!!!

  • lovebb

    kyahhhhhh...!!!!!korean fans your so lucky...i really wanna see them too..bb please come meet me now!!!!!

  • http://twitter.com/adri_adrienne ♛Adriana 아드리아나♛

    OMO !!!! *Teary eye* this is the cherry of the pie ^_^ 
    good news are coming one after another ^^

    the recurring question: Why I don't line in the beautiful korea????? T_T

  • http://twitter.com/adri_adrienne Adriana 아드리아나

    OMO !!!! *Teary eye* this is the cherry of the pie ^_^ 
    good news are coming one after another ^^the recurring question: Why I don't line in the beautiful korea????? T_T

  • TotobearTop

    OMG YAY!! But...YG where's the world tour?! I want to attend Big Show so badly :'(

  • TotoBearTop

    OMG YAY!! But...YG where's the world tour?! I want to attend Big Show so badly :'(

  • TotoBearTop

    Oh yes, that's our dream. Seeing Big Bang performing live is on top of my wishlist...

  • http://twitter.com/TEYddyBAEr genie

    really?? waaaahh!! daebak!!
    i really love this week. so many happenings all are good news!!like what other IVIPS wish.. we want world tour!! we want BIGSHOW in our country!!

  • http://twitter.com/geneimay Geneimay Ballesteros

    really?? waaaahh!! daebak!!
    i really love this week. so many happenings all are good news!!like what other IVIPS wish.. we want world tour!! we want BIGSHOW in our country!!

  • JuneWong

    "Tonight" come out before Big Show 2011.

    So, same as usually, a new album will come out before the concert, isn't it???

    Boys, lets all kill the chart in one more time. Rocks the world again !!!

    BIG BANG fighting ~~~  :)

  • http://www.facebook.com/people/June-Wong/100002311228144 June Wong

    "Tonight" come out before Big Show 2011.

    So, same as usually, a new album will come out before the concert, isn't it???

    Boys, lets all kill the chart in one more time. Rocks the world again !!!

    BIG BANG fighting ~~~  :)

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100002376162005 Zizi Rf

    i wanna be theeereeeeeeee ooooh god.......im toooo sad

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100002376162005 Zizi Rf

    i wanna be theeereeeeeeee ooooh god.......im toooo sad

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=1542769398 Leni Delliani

    please concert BIG SHOW in Jakarta, Indonesia

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=1542769398 Leni Delliani

    please concert BIG SHOW in Jakarta, Indonesia

  • Shinpuk San

    When??? I'll plan to KOREA now.

  • Shinpuk San

    When??? I'll plan to KOREA now.

  • http://twitter.com/y_truong Như Ý

    I really want to participate in this program .. I will certainly be very encouraged! But that, I was in Vietnam so I could only read the news and pictures from the internet !!!!!:((

  • http://twitter.com/y_truong Như Ý

    I really want to participate in this program .. I will certainly be very encouraged! But that, I was in Vietnam so I could only read the news and pictures from the internet !!!!!:((

  • http://www.facebook.com/melany.menesez MelaNy MeNesez

    BIGBANG Finally Come BAck...<3 Are the BEST and awesome...<3<3<3

  • http://www.facebook.com/melany.menesez MelaNy MeNesez

    BIGBANG Finally Come BAck...<3 Are the BEST and awesome...<3<3<3

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001753217248 Chiaki Karuna

    Soon!!!!
    It becomes a wonderful concert!!!
    I am praying.(*^▽^*)

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001753217248 Chiaki Karuna

    Soon!!!!
    It becomes a wonderful concert!!!
    I am praying.(*^▽^*)

  • NESTOP

    yeah! BIGBANG IS BACK :)

  • NESTOP

    yeah! BIGBANG IS BACK :)

  • Queenz_light

    ommmooo, finally..!!! Oppa fighting!

  • Queenz_light

    ommmooo, finally..!!! Oppa fighting!

  • Tharanee

    YES! Then all you need is to give us the exact date YG, I want to go^^

  • Tharanee

    YES! Then all you need is to give us the exact date YG, I want to go^^

  • http://twitter.com/AviWill Avi Will

    YEEEESSSSS! BIGBANG IS BACK YA'll !!! :D

  • http://twitter.com/AviWill Avi Will

    YEEEESSSSS! BIGBANG IS BACK YA'll !!! :D

  • Guestvip

    YEAH!!! but the 'A' of 'BANG' is different from the old one :S

  • Guestvip

    YEAH!!! but the 'A' of 'BANG' is different from the old one :S

  • http://twitter.com/hikaru_dawn Dawn

    i wanna go, i wanna go...waaaa

  • http://twitter.com/hikaru_dawn Dawn

    i wanna go, i wanna go...waaaa

  • HIDAYAH SABERI

    yeah!!!

  • http://pulse.yahoo.com/_ACLXZLCOY3AWYB2F5265LVQNGM Hidayah Saberi

    yeah!!!

  • Snowie92

    ARRRRRRRRR....  Start saving money nw... Go korea for BIG BANG

  • Snowie92

    ARRRRRRRRR....  Start saving money nw... Go korea for BIG BANG

  • bigbangfanus

    KYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    AWESOME AMAZING WONDERFUL YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • bigbangfanus

    KYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    AWESOME AMAZING WONDERFUL YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • YGfan25

    OMG! I'm soooooo freeaakkin happy!! But at the same time SAD because its gonna be in Korea, and I don't have the money to go there! :((( 
    PAPA YG, WE WANT WORLD TOUR PLEASEEEEEE!!!!

  • YGfan25

    OMG! I'm soooooo freeaakkin happy!! But at the same time SAD because its gonna be in Korea, and I don't have the money to go there! :((( 
    PAPA YG, WE WANT A WORLD TOUR PLEASEEEEEE!!!!

  • wintersecrets

    omo omo yayyyy so maybe what Taeyang said is true.. an new album in the beginning of next year?!?

  • wintersecrets

    omo omo yayyyy so maybe what Taeyang said is true.. an new album in the beginning of next year?!?

  • http://twitter.com/gracey_isVIP Gracey Pan

    OMO !!!!  it's my cue to go!!! kyaaaaaah  *__* 

  • http://twitter.com/gracey_isVIP Gracey Te

    OMO !!!!  it's my cue to go!!! kyaaaaaah  *__* 

  • http://twitter.com/RealVIPBJCLOUD VIPBJCLOUD

    I don't care, I am going to South Korea and will attend this concert next year. Whether if it's just an overnight stay, I am gonna go! F work, F school... One day won't kill me! This is a MUST !!!!!!!!!!!

  • http://twitter.com/PaMoneyy V.I.P – USA

    I don't care, I am going to South Korea and will attend this concert next year. Whether if it's just an overnight stay, I am gonna go! F work, F school... One day won't kill me! This is a MUST !!!!!!!!!!!

  • http://www.facebook.com/mkteehy Mk Tee Hui Ying

    OMG..!!BIGSHOW~~~~I WANNA GO~~~I NEED WORLD TOUR....PLEASE GIVE VIP ----------------THE BIGSHOW WORLD TOUR 2012!!!

  • http://www.facebook.com/mkteehy Mk Tee Hui Ying

    OMG..!!BIGSHOW~~~~I WANNA GO~~~I NEED WORLD TOUR....PLEASE GIVE VIP ----------------THE BIGSHOW WORLD TOUR 2012!!!

  • http://profiles.google.com/simone.halo Simone La

    sigh I have a feeling YG family or just Big Bang is going to give us a worldtour next year... I hope my feeling is right :)

  • http://profiles.google.com/simone.halo Simone La

    sigh I have a feeling YG family or just Big Bang is going to give us a worldtour next year... I hope my feeling is right :)

  • Deebii__x

    OMG! I hope they come to Argentina! ♥ 

  • Deebii__x

    OMG! I hope they come to Argentina! ♥ 

  • http://twitter.com/hereliesnothing Yamuna

    OH YEAH!  HOPEFULLY I can get to go next year after I graduate! or better yet. PLEASE PLEASE PLEAAAAAAASE have a BIG SHOW WORLD TOUR, YG! Every VIP around the world has to see a BIG SHOW atleast once ! 

  • http://twitter.com/hereliesnothing Yamuna

    OH YEAH!  HOPEFULLY I can get to go next year after I graduate! or better yet. PLEASE PLEASE PLEAAAAAAASE have a BIG SHOW WORLD TOUR, YG! Every VIP around the world has to see a BIG SHOW atleast once ! 

  • Vechelv

    i wanna join BIGSHOW 2012 damn bad>>

  • Vechelv

    i wanna join BIGSHOW 2012 damn bad>>

  • mz_dong

    I'm so happy to see this ~

  • mz_dong

    I'm so happy to see this ~

  • Kowosh

    AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH FINALLY!!!!! 2012 BIG BANG is coming.

  • Kowosh

    fsdfhisdghdfjvhjdsbkhcvghjsgjhvgjhfbsdhjvbdfhjv AGGGGGDSHFSFHSD AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH FINALLY!!!!! 2012 here I come.

     

  • Cree_88

    want see live concert so bad...-__-", huffthhhh...only dreams during the whole time....

  • Cree_88

    want see live concert so bad...-__-", huffthhhh...only dreams during the whole time....

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001415284402 Fenaki Papadhmhtriou

    We want the Big Bang in GREECE... <3 WE LOVE YOU!!!!

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001415284402 Fenaki Papadhmhtriou

    We want the Big Bang in GREECE... <3 WE LOVE YOU!!!!

  • Zikransmvp

    come to Malaysia please.... >_< 

  • Zikransmvp

    come to Malaysia please.... >_< 

  • TosTOP<3

    OH MY!! COME TO CANADA PLEASEEE! TOP<3<3

  • Anonymous

    OH MY!! COME TO CANADA PLEASEEE! TOP<3<3